Dział firmy Philips przekształca się w samodzielną firmę

Dział firmy Philips przekształca się w samodzielną firmę

Aby podkreślić odrębność podmiotu zależnego firmy Philips w obszarze produktów audio, video, multimedialnych oraz akcesoriów (ang. Audio, Video, Multimedia & Accessories), spółka ujawniła nową nazwę: WOOX Innovations . Osiągająca roczną sprzedaż na poziomie 1,6 mld USD i zatrudniająca 2 000 pracowników na całym świecie, spółka WOOX Innovations jest jednym z największych podmiotów zajmujących się tzw. connected entertainment.

Nazwa WOOX Innovations podkreśla ducha innowacyjności, będącego siłą napędową spółki. Spółka prowadzi stabilną i dochodową działalność w kategorii produktów Audio, Video, Multimedia & Accessories oraz posiada wiele produktów zajmujących pozycję lidera na światowych rynkach. Jej produkty, które zdobyły wiele nagród, wyróżniają się na rynku dzięki trzem podstawowym zaletom: dźwiękowi, wzornictwu i innowacyjności. To wynik pracy wykwalifikowanych zespołów składających się z ponad 50 projektantów i 30 ekspertów w dziedzinie dźwięku, jak również rezultat zaawansowanych możliwości w zakresie badań zachowań konsumentów i tworzenia produktów. Siedziba spółki pozostanie w Hongkongu.

We wrześniu Philips ogłosił, że współpracuje ze znanym w świecie DJ-em Arminem van Buurenem. Armin jest nowatorskim artystą, który pięciokrotnie wygrał konkurs Top 100 DJs magazynu DJ Mag. Teraz będzie również współpracował z WOOX Innovations w celu rozwoju produktów audio marki Philips dla DJ-ów i wielbicieli muzyki.

WOOX Innovations będzie w dalszym ciągu nastawiona na wprowadzanie na rynek wspaniałych innowacji z serii Philips Fidelio. Spółka będzie również kontynuowała innowacyjne działania marketingowe, w tym przełomowe kampanie: „Obsessed with Sound” (Fascynacja dźwiękiem) oraz „You Need to Hear This” (Musisz to usłyszeć).

Philips wprowadzał konsumentów w każdą ważniejszą innowację w dziedzinie dźwięku od momentu wyprodukowania pierwszej lampy elektronowej w 1923 roku. W tym czasie firma stworzyła przełomowe nowe produkty, w tym odtwarzacz kasetowy, CD, DVD i Blu-ray. Marka Philips, o szacowanej wartości 9,8 mld USD, znajduje się na 40. miejscu pośród wszystkich marek światowych. WOOX Innovations będzie korzystać z tego bogatego dziedzictwa, wprowadzając markę Philips w obszar connected entertainment.

O autorze