FIBARO z nowymi korzyściami dla instalatorów. Poznaj Smart Rangers

Certyfikowani instalatorzy FIBARO mogli do tej pory liczyć na bogaty pakiet korzyści ze współpracy – m.in. profesjonalny kurs, oficjalny certyfikat, zniżki na zamówienia oraz wsparcie techniczne dla obsługi pierwszych klientów. Teraz uruchomiono dla nich program partnerski, w którym nagrodą główną są śródziemnomorskie wycieczki.

Fibaro Home

Jak to działa? Każdy instalator może przystąpić do programu Smart Rangers, który potrwa do końca września 2019. Wystarczy, krok po kroku, spełnić proste warunki:

  1. Posiadać certyfikat instalatora FIBARO. Można go zdobyć uczestnicząc w jednym ze specjalnie organizowanych w tym celu szkoleń (szczegóły są dostępne na stronie fibaro.com).
  2. Otrzymać dostęp do aplikacji Installer App.
  3. Przystąpić do programu Smart Rangers.

Instalator, włączony w program, za każde zamówienie urządzeń otrzymuje odpowiednią liczbę punktów. Przybliżają go one do zdobycia nagrody głównej. 50 uczestników programu, którzy osiągną najlepsze wyniki (powyżej 350 punktów) wygra wyjątkowy, 7-dniowy śródziemnomorski wyjazd w pakiecie all inclusive. Dodatkowo Uczestnicy programu mogą liczyć na comiesięczną rywalizację o nagrody w ramach Misji Specjalnych. Wszelkie szczegółowe informacje na temat programu Smart Rangers dla instalatorów są dostępne na stronie: www.smart-rangers.pl

Ale nagrody i program partnerski stanowią jedynie część korzyści, jakie wynikają ze współpracy z FIBARO. Ukończenie profesjonalnego kursu i zdobycie certyfikatu instalatora systemu oznacza możliwość dogłębnego poznania jego elementów, projektowania i instalacji inteligentnego domu. Bycie partnerem FIBARO to przede wszystkim poszerzenie zakresu usług instalatora, uatrakcyjnienie oferty dla klientów, a także dostęp do platformy wiedzy i materiałów szkoleniowych. Instalatorzy mogą też liczyć na pełne wsparcie techniczne przy montażu lub projektowaniu systemu u pierwszych klientów.

Chcemy zacieśniać współpracę z naszymi partnerami poprzez profesjonalne wsparcie na każdym etapie ich pracy. Dzięki temu mają świadomość, że zawsze mogą na nas liczyć, a ich klienci otrzymują najwyższą jakość produktów i usług, co przekłada się na lepsze opinie, wzrost liczby zamówień i ostatecznie możliwość zwiększenia przychodów – tłumaczy Mikołaj Pertek, dyrektor FIBARO na Europę Centralną. – Dziś otwarcie mówimy wszystkim, z którymi współpracujemy, że jakość naszych relacji i zadowolenie z partnerstwa jest dla nas priorytetem – dodaje.

Każdy certyfikowany instalator FIBARO otrzymuje dostęp do aplikacji Installer App, dzięki której może zdalnie obsługiwać system klienta, zarządzać listą klientów, otrzymywać natychmiastowe powiadomienia o awariach, a także generować zamówienia. Warto dodać, że zamówienia składane za pośrednictwem aplikacji są objęte preferencyjnymi zniżkami.

O autorze