LinkedIn YouTube Facebook
Szukaj

Newsletter

Proszę czekać.

Dziękujemy za zgłoszenie!

Wstecz
Artykuły

Firma Digi-Key wprowadza dodatkową obsługę w języku polskim

Firma Digi-Key ma przyjemność poinformować, że w trosce o lepszą obsługę klienta na coraz większym obszarze Europy, dodaliśmy dwie nowe funkcje dostępne w języku polskim. Pierwsza z nich to możliwość rozmowy w czasie rzeczywistym z polskojęzycznym przedstawicielem działu obsługi klienta po wejściu na stronę digikey.com/pl.

Drugim nowym rozwiązaniem dla osób posługujących się językiem polskim jest numer telefonu do lokalnego biura: +48 225 364 114. Na nowo uruchomionej linii obsługi klienta pracują przedstawiciele mówiący po polsku. Linia działa w standardowych godzinach pracy czasu środkowoeuropejskiego. Misją naszych zespołów ds. sprzedaży i pomocy technicznej jest wspieranie klientów na każdym etapie procesu wdrażania innowacji i projektowania.

Wspomniane dwie nowe funkcje związane z obsługą klienta działają od początku roku. Można je znaleźć w prawym dolnym rogu witryny internetowej. W połączeniu z przetłumaczoną witryną internetową, funkcje te umożliwiają klientom korzystanie z najlepszej w klasie wyszukiwarki w języku ojczystym. Udostępniając obsługę w językach lokalnych dla coraz większej liczby krajów europejskich, firma Digi-Key pragnie zapewnić większej grupie inżynierów, twórców i hobbystów możliwość kreowania następnej generacji innowacji na skalę światową.

Zestaw dodatkowych funkcji uzupełniają nowsze oferty w lokalnej walucie z uwzględnieniem harmonogramów wysyłki oraz narzędzia online ceny i dostępności PandA oraz BOM Manager. Są to też minimalne wartości kwalifikujące do bezpłatnej wysyłki, które wynoszą 200 PLN / 50 EUR / 30 USD. Oferty w lokalnej walucie z uwzględnieniem harmonogramów wysyłki wprowadzone zostały w maju i nie obowiązuje w nich minimalna kwota zamówienia – dla jednego zamówienia można określić harmonogram wielu dat wysyłki, niezależnie od kwoty. Dzięki temu narzędziu klienci mogą zmniejszyć wielkość zapasów, które trzymają u siebie. Obecnie można złożyć zamówienie natychmiast i zaplanować wysyłkę wtedy, gdy produkt będzie potrzebny.

Narzędzia PandA oraz BOM Manager

Dzięki narzędziu PandA (Pricing and Availability – cena i dostępność), klienci mogą w prosty sposób wyceniać dowolne z 9,2 milionów produktów firmy Digi-Key. Narzędzie pozwala na sprawne załadowanie list części, interaktywne ich przeglądanie i finalizowanie, dodawanie części do koszyka, a następnie pobieranie list.

Narzędzie BOM Manager to samoobsługowe narzędzie interfejsu, które umożliwia klientom zapisywanie i archiwizację wersji wykazów materiałów BOM, mnożenie przez liczbę zespołów oraz współpracę z innymi użytkownikami. To darmowe narzędzie rozwiązuje wiele problemów związanych ze śledzeniem zmian, powtórzeniami, zamówieniami i nie tylko. Pracownicy zajmujący się kontrolą produktów i zarządzaniem zapasami szczególnie docenią możliwość sprawdzenia historii „śledzenia zmian” w wykazach materiałów BOM. Ponieważ polska wersja narzędzia jest dostosowana specjalnie do rynku polskiego, wszelkie ograniczenia dotyczące wysyłki znajdą odzwierciedlenie w dostępnych częściach. Oferty i ceny części będą wyświetlane w preferowanej przez klienta walucie.

Naszym celem na polskim rynku jest oferowanie jak najszerszej gamy produktów i utrzymywanie wysokiej dostępności. Chcemy zapewnić klientom potrzebne produkty zawsze, kiedy tego potrzebują. Dzięki połączeniu tych celów z naszym modelem online i wysokiej jakości obsługą, jesteśmy w stanie zapewnić klientom niezawodne i stabilne usługi, szczególnie w obecnych trudnych czasach.

Nasz magazyn centralny w Stanach Zjednoczonych obsługuje klientów na całym świecie, zapewniając rzetelność i wydajność w tych niestabilnych czasach. Oprócz tego zapewniamy klientom dodatkowy poziom niezawodności dzięki utrzymywaniu bliskich relacji z naszymi partnerami logistycznymi. Jesteśmy w stanie dostarczyć produkt do większości miejsc Europy w ciągu kilku dni, zwykle w ciągu 48 godzin. Produkty są wysyłane z USA po odprawie celnej (na warunkach DDP).

Zapraszamy do kontaktu

Model biznesowy firmy Digi-Key stawia klienta na pierwszym miejscu i opiera się na zasadach rzetelności i ciągłości. Mamy w ofercie ponad 9,2 milionów produktów od ponad 1100 producentów uznanych marek. Ponad 1,9 miliona produktów w magazynie jest gotowe na natychmiastową wysyłkę (w ciągu 48 godzin do większości miejsc w Europie). U podstaw tak szybkiego rozwoju firmy Digi-Key leży filozofia działalności koncentrująca się na kliencie.

Branża podzespołów elektronicznych musi przejść przez te wyjątkowe czasy wspólnie z klientami. Firma Digi-Key ma ambicję utrzymania pozycji zaufanego i stabilnego partnera dystrybucyjnego. Zawsze chętnie słuchamy opinii naszych klientów, aby upewnić się, że w tym trudnym okresie jesteśmy dla nich najlepszym partnerem. Zapraszamy do kontaktu z nami w każdej chwili!

Arkadiusz Rataj jest Dyrektorem Handlowym w Digi-Key Electronics, gdzie odpowiada za regiony Europy Środkowo-Wschodniej i Turcji. Służy swoim klientom i kontrahentom ponad 13-letnim doświadczeniem w zaopatrzeniu, ofertowaniu i relacjach biznesowych w branży elektronicznej.Firma Digi-Key jest jednym z największych na świecie dystrybutorów komponentów elektronicznych świadczących kompleksową obsługę. Posiada w swojej ofercie ponad 9,2 milionów produktów od ponad 1100 najlepszych markowych producentów. Z tego 1,9 miliona produktów znajduje się w magazynie i są one dostępne do natychmiastowej wysyłki.

dyrektor ds. rozwiązań dotyczących łańcucha dostaw, region EMEA, DigiKey