Firma Digi-Key Electronics, ogłosiła uruchomienie skonsolidowanego systemu zarządzania listami produktów, czyli narzędzia myLists, które ma sprawnie połączyć narzędzia BOM Manager, cen i dostępności (PANDA), a także Ulubione w jedno wygodne rozwiązanie. Narzędzie oferuje również większe możliwości i nowe funkcje.
Oprócz większej wygody narzędzie myLists zawiera przeszło 15 nowych funkcji dla klientów Digi-Key. Do najważniejszych z nich należy kalkulator ubytków, umożliwiający planowanie nadwyżek z uwzględnieniem części utraconych lub uszkodzonych podczas produkcji, możliwość załadowania na listę nawet 1000 pozycji wiersza, opcje dostosowywania widoku listy oraz alternatywy dla części sugerowanych w wierszu, o ile są dostępne.
Dodatkowe nowe funkcje obejmują również:
- Możliwość ustawiania kolejności kolumn i danych oraz pobierania ich w pliku,
- Różnicowanie list i list udostępnionych użytkownikowi w dwóch widokach,
- Dodawanie znaczników ułatwiających zarządzanie listą,
- Przesyłanie zapytań o cenę sześciu różnych ilości dla każdej części,
- Możliwość zapisania listy utworzonej przez klienta-gościa,
- Aktualizacja opcji filtrów dostępnych na liście części,
- Definiowanie preferencji listy dla opakowania części: CT/TR lub DKR/TR,
- Ustawianie preferencji listy do zarządzania ilościami, które nie spełniają wymogów zakupowych,
- Dostęp do nowych danych, np. numer ECCN, numer HTSUS, kraj pochodzenia i łącza do informacji dot. środowiska,
- Możliwość dodawania uwag do części,
- Przenoszenie pozycji części na liście w górę i w dół lub do konkretnego wiersza,
Klienci firmy Digi-Key mogą korzystać z narzędzia myLists jako goście, ale dostęp do funkcji rozszerzonych jest możliwy wyłącznie po rejestracji.
Aby dowiedzieć się więcej i zacząć korzystać z narzędzia myLists już dziś, odwiedź witrynę Digi-Key.