Digi-Key Electronics wprowadza narzędzie myLists – skonsolidowany system zarządzania listami produktów

Firma Digi-Key Electronics, ogłosiła uruchomienie skonsolidowanego systemu zarządzania listami produktów, czyli narzędzia myLists, które ma sprawnie połączyć narzędzia BOM Manager, cen i dostępności (PANDA), a także Ulubione w jedno wygodne rozwiązanie. Narzędzie oferuje również większe możliwości i nowe funkcje.

Oprócz większej wygody narzędzie myLists zawiera przeszło 15 nowych funkcji dla klientów Digi-Key. Do najważniejszych z nich należy kalkulator ubytków, umożliwiający planowanie nadwyżek z uwzględnieniem części utraconych lub uszkodzonych podczas produkcji, możliwość załadowania na listę nawet 1000 pozycji wiersza, opcje dostosowywania widoku listy oraz alternatywy dla części sugerowanych w wierszu, o ile są dostępne.

Dodatkowe nowe funkcje obejmują również:

  • Możliwość ustawiania kolejności kolumn i danych oraz pobierania ich w pliku,
  • Różnicowanie list i list udostępnionych użytkownikowi w dwóch widokach,
  • Dodawanie znaczników ułatwiających zarządzanie listą,
  • Przesyłanie zapytań o cenę sześciu różnych ilości dla każdej części,
  • Możliwość zapisania listy utworzonej przez klienta-gościa,
  • Aktualizacja opcji filtrów dostępnych na liście części,
  • Definiowanie preferencji listy dla opakowania części: CT/TR lub DKR/TR,
  • Ustawianie preferencji listy do zarządzania ilościami, które nie spełniają wymogów zakupowych,
  • Dostęp do nowych danych, np. numer ECCN, numer HTSUS, kraj pochodzenia i łącza do informacji dot. środowiska,
  • Możliwość dodawania uwag do części,
  • Przenoszenie pozycji części na liście w górę i w dół lub do konkretnego wiersza,

Klienci firmy Digi-Key mogą korzystać z narzędzia myLists jako goście, ale dostęp do funkcji rozszerzonych jest możliwy wyłącznie po rejestracji.

Aby dowiedzieć się więcej i zacząć korzystać z narzędzia myLists już dziś, odwiedź witrynę Digi-Key.

O autorze