Digi-Key Electronics udoskonala portal zwrotów internetowych i rozwiązywania problemów z zamówieniami poszerzając opcje samoobsługowe

Digi-Key Electronics ogłosił uruchomienie udoskonalonego portalu zwrotów internetowych i rozwiązywania problemów z zamówieniami dla swoich klientów. Zmodernizowany portal wykorzystuje bardziej przyjazny dla użytkownika model. Pozwala on klientom zagranicznym na całkowicie samoobsługowe dokonywanie zwrotów, umożliwiając drukowanie zwrotnych etykiet wysyłkowych, wprowadzanie korekt, zgłaszanie braków części oraz rozwiązywanie problemów z zamówieniami.

Klienci firmy Digi-Key – zarówno goście, jak i zarejestrowani użytkownicy – mają dostęp do udoskonalonego portalu zwrotów towarów po podaniu adresu e-mail, numeru faktury i kodu pocztowego skojarzonego ze złożonym zamówieniem. Użytkownicy mogą następnie opisać powód zwrotu lub problem z częścią, a także dołączyć zdjęcia i wydrukować zwrotną etykietę wysyłkową.

Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź witrynę internetową firmy Digi-Key.

O autorze