LinkedIn YouTube Facebook
Szukaj

Newsletter

Proszę czekać.

Dziękujemy za zgłoszenie!

Wstecz
Artykuły

Dział pomocy technicznej firmy Digi-Key wspiera klientów w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań, dzięki którym świat staje się lepszy

Dzień pracy w dziale pomocy technicznej firmy Digi-Key to nieustanne odpowiadanie na pytania, udzielanie porad i potwierdzanie zamówień klientów. Wszyscy nasi klienci korzystają z pomocy technicznej za pośrednictwem czterech kanałów: na forach internetowych, poprzez czat, pocztę elektroniczną i telefonicznie.

Zdecydowanie najbardziej popularną formą pomocy technicznej jest serwis TechForum firmy Digi-Key, gdzie pomagamy dwukrotnie większej liczbie klientów niż za pośrednictwem wszystkich pozostałych kanałów. Za każdym razem, gdy jeden z klientów zamieści pytanie na TechForum, pierwszy dostępny spośród naszych techników od razu udziela odpowiedzi. Oczywiście wielu klientów jest w stanie odpowiadać na pytania zadawane przez innych, co dostrzegamy z nieukrywanym zadowoleniem.

Częścią TechForum firmy Digi-Key jest również serwis eeWiki, gdzie członkowie naszego zespołu regularnie piszą bloga, publikują artykuły i inne przydatne treści. Zespół firmy Digi-Key uczestniczy także w redagowaniu naszej strony Maker.io. Naszym celem jest proaktywne uczestnictwo w rozwiązywaniu problemów naszych klientów, zanim nawet dowiedzą się oni o ich istnieniu, w czym pomaga nam analizowanie informacji z powyższych internetowych serwisów pomocy technicznej. Regularnie przeszukujemy nasze bazy danych, poszukując aktualnych trendów, jakiego typu produkty są używane przez naszych klientów, o co pytają itd. Pozwala to określić jakie informacje są potrzebne najczęściej.

Dział techniczny chętnie udziela porad klientom

Niektórzy z naszych klientów mogą nie wiedzieć, że nasz zespół pomocy technicznej poświęca także sporo czasu na udzielanie porad. Czy chodzi o wybór produktu i jego przydatność, czy innego rodzaju wiedzę techniczną – ludzie często dzwonią do nas po radę, chcąc skorzystać z naszego bogatego doświadczenia.

Na przykład w ubiegłym roku pomagaliśmy lekarzowi, który opracowywał prototypy respiratorów dla ratowników medycznych walczących z kryzysem COVID-19. Lekarz ten zadzwonił do nas i pomagaliśmy mu ustalić, co będzie potrzebne do budowy prototypów. Po czym następnego dnia wysłaliśmy potrzebne części.

Pomaganie ludziom takim jak ten lekarz jest najbardziej fascynującym elementem pracy w dziale pomocy technicznej firmy Digi-Key. Możliwość poznawania tych wszystkich projektów, a następnie obserwowanie ich owoców jest dla nas źródłem ogromnej satysfakcji. Każdy dzień jest tutaj inny, ponieważ różne są pytania zadawane przez hobbystów, producentów, inżynierów, firmy sprzedające pod własną marką, itp. Przy czym wszyscy pracują nad różnego typu ważnymi projektami.

Koniec końców, praca w zespole pomocy technicznej firmy Digi-Key sprawia nam ogromną radość. Uwielbiamy dowiadywać się nad czym pracują rozmaici producenci. Czy jest to lada barowa wyczuwająca kiedy czyjaś szklanka jest pusta, czy też sygnalizator świetlny dla myśliwych stojących na ambonie. Ludzie dzwoniący na infolinię pomocy technicznej firmy Digi-Key zmieniają dzisiejszy świat, tak aby jutro było lepsze dla wszystkich.

Autor: Jason Starren
Starszy menadżer w dziale inżynierii zastosowań firmy Digi-Key Electronics