Firma DigiKey prezentuje odświeżone logo i identyfikację marki
Firma DigiKey zaprezentowała dziś aktualizację identyfikacji swojej marki, w tym odświeżone logo, zaktualizowaną paletę kolorów i krój pisma, slogan, skróconą nazwę oraz ton komunikacji. Nowy wygląd zadebiutował na szczycie liderów EDS w Las Vegas i będzie wdrażany przez cały 2023 rok.
„Od 50 lat firma DigiKey koncentruje się na przyspieszaniu postępu dla wszystkich inżynierów, projektantów i konstruktorów” – mówi Dave Doherty, prezes DigiKey. „Nasz nowy wygląd i styl odzwierciedlają ten inspirujący postęp, naszą pozycję lidera w branży oraz nasze zaangażowanie w środowisko cyfrowe i rozwiązania wyznaczające nowe tory w świecie handlu”.
Odświeżone logo i identyfikacja marki stanowią kolejny etap ewolucji dotychczasowego wyglądu marki, dając większą elastyczność projektowania graficznego dla różnych platform cyfrowych i jednocześnie podkreślając aspekty techniczne w bardziej nowoczesnym, ponadczasowym stylu. Celem jest podkreślenie postępu i relacji z dostawcami oraz klientami przy jednoczesnym odzwierciedleniu skoncentrowanego na świecie cyfrowym oraz przyszłości podejściu firmy DigiKey. W ramach odświeżenia identyfikacji wizualnej marki uproszczono także nazwę firmy, aby lepiej odzwierciedlać jej rozbudowane portfolio produktów technicznych i rozwiązań cyfrowych.
Firma DigiKey podjęła współpracę z firmą Lippincott, globalnym konsultantem kreatywnym, aby odświeżyć kultowe elementy marki i tchnąć w nie ducha nowoczesności.
„W naszej pracy projektowej nad odświeżaniem identyfikacji wizualnej firmy DigiKey połączyliśmy jej historyczny sukces z wizją przyszłych możliwości i wzrostu” – powiedział Tim Cunningham, starszy partner z działu strategii marki w Lippincott. „Nowy system identyfikacji wizualnej stanowi wsparcie dla zasadniczej działalności biznesowej i toruje drogę dla odważniejszych ruchów w innowacyjnej branży”.
Zaktualizowany system identyfikacji wizualnej marki można poznać tutaj. Więcej informacji o firmie DigiKey można znaleźć tutaj.