DigiKey obsługuje teraz bezpośrednie wysyłki z Europy do Europy
Firma DigiKey, ogłosiła dostępność bezpośrednich wysyłek od europejskich dostawców do europejskich klientów w ramach programu platformy handlowej DigiKey.
„Platforma handlowa DigiKey zapewnia naszym dostawcom i klientom w Europie dostęp do większej liczby produktów niż kiedykolwiek wcześniej, dlatego cieszymy się z możliwości zaoferowania tej opcji bezpośredniej wysyłki w regionie” – mówi Missy Hall, wiceprezes ds. rozwoju nowych rynków w DigiKey. „Poprzez umożliwienie dodatkowych oszczędności kosztów, poprawę sprawności i zrównoważonego rozwoju, a także zapewnienie bogatszej gamy produktów, które można sprzedawać w Europie, możemy przyspieszyć postęp inżynierów i projektantów”.
Oszczędności kosztów i zmniejszenie wpływu na środowisko osiąga się, gdyż produkty nie muszą być wysyłane do placówek w USA, aby zostać odesłane z powrotem do Europy, co eliminuje znaczne koszty wysyłki, dodatkowy czas i wpływ transportu na środowisko. Przesyłki wysyłane na terenie Europy zazwyczaj są dostarczane następnego dnia, a nie w dotychczasowym tempie kilku dni.
Ponieważ produkty nie muszą być wysyłane poza Europę, można sprzedawać więcej rodzajów produktów, na przykład baterie litowe, ciężki sprzęt automatyki, chemikalia i kleje, produkty solarne i nie tylko.
Obecnie do tego programu kwalifikuje się około 30 tysięcy pozycji magazynowych (SKU), a codziennie dodawane są kolejne. DigiKey w dalszym ciągu obsługuje całą stronę transakcyjną, co oznacza, że klienci nadal mogą cieszyć się światowej klasy obsługą klienta, ponieważ DigiKey stoi za każdym zamówieniem.
Firma stale poszerza różnorodność produktów i dostawców o nowe kategorie dzięki platformie handlowej DigiKey, będącej wspólnym źródłem wszystkich innowacji technologicznych we wszystkich aspektach, w tym pustych płytek drukowanych, automatyki przemysłowej, rozwiązań probierczych i pomiarowych, rozwiązań Internetu rzeczy (IoT) oraz praktycznie wszystkich rzeczy związanych z innowacjami technologicznymi, a wszystko to w ramach pojedynczego środowiska zakupowego.