LinkedIn YouTube Facebook
Szukaj

Newsletter

Proszę czekać.

Dziękujemy za zgłoszenie!

Wstecz
Aktualności

PIXEL z sukcesem zakończył modernizację biletu elektronicznego w Białymstoku!

Bydgoski PIXEL zakończył modernizację systemu biletu elektronicznego w Białymstoku i dostarczył 900 nowych kasowników. Czytniki obsługują nośniki kart zbliżeniowych (karta płatnicza, zegarek i telefon z funkcją NFC), kartę miejską, Smart Taryfę BKM. Szczególną wartością wdrożenia jest to, że odczyt zarówno karty miejskiej jak i karty płatniczej ma miejsce w jednym terminalu!

Nowe kasowniki, podobnie jak zainstalowane w 2020 roku automaty biletowe PIXEL-a, realizują sprzedaż biletu elektronicznego w modelu MTT/PaYG. Smart Taryfa BKM to coraz popularniejsze rozwiązanie wśród białostockich pasażerów. Klienci podróżują do woli między różnymi strefami Białegostoku, akcentując wejścia i wyjścia do autobusu poprzez przyłożenia nośnika karty płatniczej. Na koniec doby rozliczeniowej system pobierze z konta opłatę za przejazd, najkorzystniejszą dla pasażera i nie przekroczy ona ceny biletu maksymalnego w Białymstoku – tj. ceny biletu 24h.

Inne funkcje białostockich kasowników firmy Pixel to:

  • Odczyt kodów 2D z zewnętrznych aplikacji sprzedażowych, a także kodów QR wydrukowanych w mobilnych biletomatach,
  • Prezentowanie na ekranie kasownika (w trakcie bezczynności) informacji Real Time o aktualnej trasie pojazdu, a także rzeczywistych przesiadkach na najbliższych przystankach,
  • Integracja z autokomputerem XC-6 w zakresie blokowania czytników oraz autodiagnostyki urządzeń,
  • Współpraca z aplikacją kontrolerską Inspektor, białostockim portalem ekarta, oprogramowaniem do zarządzania MTM i systemem biletu elektronicznego SECAM.
  • wbudowany beacon.

W najbliższych dniach PIXEL uruchomi swój e-bilet w kolejnym mieście, tj. w Grudziądzu.

Źródło: materiały prasowe

Pracuje jako redaktor naczelna portalu Mikrokontroler.pl; opracowuje teksty, przeprowadza wywiady, nagrywa i montuje krótkie filmowe relacje z wydarzeń i targów oraz z wypowiedziami osób pracujących nad interesującymi projektami. Do jej zadań należy również ustalanie szczegółów dotyczących współpracy medialnej i kampanii promocyjnych, a także pozyskiwanie artykułów technicznych i tekstów zewnętrznych autorów z branży elektronicznej, którzy chcieliby się w ciekawy sposób wypowiedzieć.