LinkedIn YouTube Facebook
Szukaj

Newsletter

Proszę czekać.

Dziękujemy za zgłoszenie!

Wstecz
Aktualności

Znaczniki RFID firmy Talkin’ Things w autonomicznym butiku z bielizną

Talkin’ Things, warszawski producent znaczników RFiD, zatrudniający już ponad 70 osób, przeniósł się do nowej siedziby i poinformował o ciekawym wdrożeniu. Specjalnie zaprojektowane znaczniki zostały umieszczone na produktach firmy ESOTIQ w autonomicznym sklepie z bielizną, umożliwiając tym samym dyskretne, samoobsługowe zakupy.

Znaczniki RFID wyposażone są w antenę i chipa, które pozwalają prześledzić życie produktu od chwili wyprodukowania do momentu sprzedaży. Ich wykorzystanie w autonomicznym sklepie z bielizną pozwala na swobodne i dyskretne przeglądanie stanu magazynowego w poszukiwaniu wzoru i rozmiaru. Klient jest zadowolony, a sklep zabezpieczony przed ewentualną kradzieżą. Pełni szczęścia dopełnia wygodnie dokonywanie płatności.

Naszym celem jest tworzenie produktów RFID, które dokładnie odpowiadają wyzwaniom stawianym przez naszych klientów i dostosowywaniu ich do pracy w konkretnych środowiskach. Projektując znaczniki RFID dla autonomicznego butiku ESOTIQ, umiejętnie połączyliśmy niewielkie wymiary anteny z optymalną wydajnością, aby można było je łatwo aplikować w produkty marki bez szkody dla ich estetyki. Współpraca z Politechniką Rzeszowską przy testach antenowych dodatkowo zapewniła, że opracowany znacznik spełnia kryteria funkcjonalne wymagane dla tego projektu — powiedział Damian Kawalec, Ekspert RFID w Talkin’ Things.

Talkin Things SA to polska spółka rozwijająca technologię projektowania i produkcji znaczników RFID. Swoją strategię opiera na masowym wytwarzaniu produktów w dobrej cenie i jakości. Siłą spółki jest doświadczony zespół specjalistów RFID w rzeszowskim oddziale, blisko współpracujących z Politechniką Rzeszowską oraz ultra-nowoczesny zakład produkcyjny w Warszawie, o przestrzeni z potencjałem do dalszego rozwoju.

Pracuje jako redaktor naczelna portalu Mikrokontroler.pl; opracowuje teksty, przeprowadza wywiady, nagrywa i montuje krótkie filmowe relacje z wydarzeń i targów oraz z wypowiedziami osób pracujących nad interesującymi projektami. Do jej zadań należy również ustalanie szczegółów dotyczących współpracy medialnej i kampanii promocyjnych, a także pozyskiwanie artykułów technicznych i tekstów zewnętrznych autorów z branży elektronicznej, którzy chcieliby się w ciekawy sposób wypowiedzieć.