LinkedIn YouTube Facebook
Szukaj

Newsletter

Proszę czekać.

Dziękujemy za zgłoszenie!

Wstecz
Aktualności

Rochester Electronics przedstawia udoskonalone cyfrowe doświadczenie klienta

Firma Rochester Electronics przedstawia nowy portal do handlu internetowego, który ułatwia pozyskiwanie komponentów i zarządzanie zamówieniami.

Portal został zaprojektowany z myślą o zaspokojeniu potrzeb klientów, zapewniając płynny i szybki proces zakupowy, minimalizując czas realizacji zamówień i upraszczając zarządzanie zamówieniami. Dzięki interfejsowi przyjaznemu dla użytkownika i zaawansowanym funkcjom, portal zapewnia spersonalizowaną obsługę, dzięki czemu jest wygodnym, kompleksowym źródłem informacji o autoryzowanych komponentach.

Portal klienta Rochester Electronics umożliwia klientom:

  • Szybkie wyszukiwanie i zakup dostępnych zapasów oraz artykułów, które zostaną udostępnione w przyszłości dzięki aktualizacji list produktów,
  • Rozszerzone wyszukiwanie dzięki ulepszonym opcjom filtrowania i rekomendacjom alternatywnych części
  • Lepsze zarządzanie zakupami dzięki ulepszonym usługom historii zamówień, które obejmują status zamówienia, śledzenie przesyłki oraz faktury i listy przewozowe, dostępne do pobrania.
  • Dokonywanie zakupów online za pomocą wszystkich popularnych kart kredytowych, korzystając ze specjalnych warunków płatności dla zatwierdzonych klientów.
  • Efektywne zarządzanie opcjami konta, takimi jak rozliczenia, wysyłki, opodatkowanie, warunki i powiadomienia o dostępności produktów, które nie były dostępne w magazynie.
  • Zapewnienie szybszej globalnej obsługi klienta online

„Nasza misja polegająca na zapewnieniu klientom wyjątkowego sukcesu napędza naszą podróż w stronę transformacji cyfrowej. Rozumiemy znaczenie zaspokajania potrzeb naszych klientów i ciągłego rozwoju, aby zapewnić naszym klientom najlepszą możliwą obsługę.” – Colin Strother, Wiceprezes wykonawczy firmy Rochester Electronics

Źródło: BusinessWire, PAP Mediaroom