Rochester Electronics przedstawia udoskonalone cyfrowe doświadczenie klienta
Firma Rochester Electronics przedstawia nowy portal do handlu internetowego, który ułatwia pozyskiwanie komponentów i zarządzanie zamówieniami.
Portal został zaprojektowany z myślą o zaspokojeniu potrzeb klientów, zapewniając płynny i szybki proces zakupowy, minimalizując czas realizacji zamówień i upraszczając zarządzanie zamówieniami. Dzięki interfejsowi przyjaznemu dla użytkownika i zaawansowanym funkcjom, portal zapewnia spersonalizowaną obsługę, dzięki czemu jest wygodnym, kompleksowym źródłem informacji o autoryzowanych komponentach.
Portal klienta Rochester Electronics umożliwia klientom:
- Szybkie wyszukiwanie i zakup dostępnych zapasów oraz artykułów, które zostaną udostępnione w przyszłości dzięki aktualizacji list produktów,
- Rozszerzone wyszukiwanie dzięki ulepszonym opcjom filtrowania i rekomendacjom alternatywnych części
- Lepsze zarządzanie zakupami dzięki ulepszonym usługom historii zamówień, które obejmują status zamówienia, śledzenie przesyłki oraz faktury i listy przewozowe, dostępne do pobrania.
- Dokonywanie zakupów online za pomocą wszystkich popularnych kart kredytowych, korzystając ze specjalnych warunków płatności dla zatwierdzonych klientów.
- Efektywne zarządzanie opcjami konta, takimi jak rozliczenia, wysyłki, opodatkowanie, warunki i powiadomienia o dostępności produktów, które nie były dostępne w magazynie.
- Zapewnienie szybszej globalnej obsługi klienta online
„Nasza misja polegająca na zapewnieniu klientom wyjątkowego sukcesu napędza naszą podróż w stronę transformacji cyfrowej. Rozumiemy znaczenie zaspokajania potrzeb naszych klientów i ciągłego rozwoju, aby zapewnić naszym klientom najlepszą możliwą obsługę.” – Colin Strother, Wiceprezes wykonawczy firmy Rochester Electronics
Źródło: BusinessWire, PAP Mediaroom