RS Components na Targach Automaticon 2011 i w Internecie

 

 

 

 

W związku z dynamicznym rozwojem działalności biznesowej RS Components w Polsce firma zaprezentuje się na najważniejszych polskich targach automatyki, pomiarów przemysłowych i robotyki.

Podczas tegorocznych targów Automaticon w Warszawie, odbywających się w dniach od 5 do 8 kwietnia 2011 r., RS przedstawi na stoisku N7/P6 swój bezkonkurencyjny asortyment oraz pełen zakres usług w dziedzinie automatyki i sterowania oraz testów i pomiarów.

Eksperci z RS będą informować odwiedzających o najnowszych rozwiązaniach w zakresie automatyki i utrzymania ruchu dostarczanych przez RS. Firma oferuje produkty czołowych światowych marek, takich jak Phoenix Contact, Schneider Electric, SMC, Siemens, ABB czy Fluke.

Dowodem na ciągły rozwój jest wprowadzenie do oferty firmy 500 nowych produktów marki SMC. Kolejnym znaczącym przykładem jest udostępnienie na stronie internetowej www.rspoland.com ponad 2 000 produktów wiodących producentów z dziedziny automatyki pneumatycznej w formie ilustracji technicznych 3D CAD. Są one częścią obszernego internetowego banku modeli 3D CAD oferowanego bezpłatnie przez RS. Zarejestrowani użytkownicy witryny mają możliwość pobrania modeli w 23 formatach neutralnych i natywnych.

Od stycznia bieżącego roku w Polsce działa w pełni funkcjonalna strona internetowa RS oferująca ponad 500 000 komponentów elektronicznych oraz produktów dla działów utrzymania ruchu, które wysyłane są już w dniu złożenia zamówienia. Liczba zarejestrowanych użytkowników sklepu internetowego, a także składanych zamówień nieustannie rośnie. Wszystkie zamówienia są realizowane i wysyłane
z centrum dystrybucji RS w Bad Hersfeld w Niemczech. Na miejscu pracują zespoły ds. sprzedaży i lokalnego marketingu wielokanałowego, które wspierają działalność firmy. Celem jest zapewnienie równie szybkiej, niezawodnej i wysokojakościowej obsługi klientów, jak w przypadku innych rynków europejskich, na których RS zajmuje już znaczącą pozycję.

Po udanej restrukturyzacji europejskiej organizacji RS Components kolejnym krokiem w strategii rozwoju regionalnego firmy jest szybkie budowanie działalności w Europie Wschodniej. W związku z tym Polska jest postrzegana jako ważny rynek.

O autorze