Zmiany wizerunkowe w firmie Maxim
W firmie Maxim, uznanym producencie układów elektronicznych, przeprowadzone zostały zmiany wizerunkowe. Pierwszą z nich jest inna nazwa firmy, która teraz brzmi „Maxim Integrated”. Drugą zmianą jest nowy logotyp firmy, który integruje w sobie litery słowa „MAXIM” poprzez nałożenie ich na siebie. Kolejną zmianą jest nowe motto firmy: “It’s time to bring analog together.” Czwartą i ostatnią już zmianą jest nowy wygląd strony internetowej.
Zmiany wizerunkowe mają odzwierciedlać zmiany, które nastąpiły w działalności firmy. Należą do nich: większy nacisk na projektowanie wysoce zintegrowanych układów elektronicznych, bardziej rozbudowane kanały dystrybucyjne, skrócony do około sześciu tygodni czas realizacji zamówień (wynik lepszy o 30% w porównaniu do kilku lat wstecz) oraz zintensyfikowanie orientacji na klienta.


Globalny rynek dronów osiągnie wartość ponad 140 mld USD do 2036 roku
CSIRE zmienia zasady gry. Polski rynek energii wchodzi w nowy etap cyfryzacji
Vibe hacking nową techniką stosowaną przez cyberprzestępców. AI automatyzuje i przyspiesza ataki 




