Farnell element14 otworzyło w Polsce centrum obsługi dystrybucji
Firma Farnell ogłosiła oficjalne otwarcie europejskiego centrum obsługi dystrybucji w Krakowie. Jest ono przygotowane do obsługi klientów w 22 europejskich językach i odpowiada za sprzedaż i telemarketing na całym kontynencie. Centrum współpracuje z punktami sprzedaży detalicznej, działem obsługi technicznej, działem sprzedaży internetowej i działem marketingu, tworząc sieć placówek firmy Farnell w Europie.
Firma Farnell rozpoczęła tworzenie zespołu w Krakowie w marcu tego roku. Grupa 120 wyszkolonych osób reprezentuje 24 narodowości Europy. Centrum zostało ulokowane w Krakowie ze względu na wysoki poziom edukacji dostępnej w tym mieście, dużą liczbę osób władających językami obcymi i atrakcyjną lokalizację dla pracowników z całej Europy. Zebrany zespół przeszedł intensywny program szkoleniowy, dzięki czemu jest w stanie sprostać wymaganiom klientów Farnell element14 w Europie.


Pierwsze wystrzelenie rakiety Ariane 6 przez Galileo wzmacnia odporność Europy
Scanway wśród podmiotów realizujących misję dla eksploracji Księżyca i programu Artemis
Globalny rynek dronów osiągnie wartość ponad 140 mld USD do 2036 roku 




