Farnell element14 otworzyło w Polsce centrum obsługi dystrybucji

 

 

 

 

Firma Farnell ogłosiła oficjalne otwarcie europejskiego centrum obsługi dystrybucji w Krakowie. Jest ono przygotowane do obsługi klientów w 22 europejskich językach i odpowiada za sprzedaż i telemarketing na całym kontynencie. Centrum współpracuje z punktami sprzedaży detalicznej, działem obsługi technicznej, działem sprzedaży internetowej i działem marketingu, tworząc sieć placówek firmy Farnell w Europie.

Firma Farnell rozpoczęła tworzenie zespołu w Krakowie w marcu tego roku. Grupa 120 wyszkolonych osób reprezentuje 24 narodowości Europy. Centrum zostało ulokowane w Krakowie ze względu na wysoki poziom edukacji dostępnej w tym mieście, dużą liczbę osób władających językami obcymi i atrakcyjną lokalizację dla pracowników z całej Europy. Zebrany zespół przeszedł intensywny program szkoleniowy, dzięki czemu jest w stanie sprostać wymaganiom klientów Farnell element14 w Europie.

 

O autorze