Farnell element14 realizuje kolejny etap strategii lokalnej dystrybucji w Polsce

 

 

 

 

Farnell element14 w dalszym ciągu umacnia swoją obecność na polskim rynku. Firma ogłosiła, że od tej chwili będzie oferowała klientom wyłącznie bezpośrednią obsługę w zakresie dostaw komponentów elektronicznych i rozwiązań inżynierskich.

W celu zapewnienia lepszej obsługi klientów w tym regionie firma zapewnia klientom lokalną wersję serwisu internetowego. Zamówienia można składać bezpośrednio w języku polskim, co znacznie zwiększa poczucie komfortu podczas korzystania z portalu.  Klienci mają bezpośredni dostęp do 500 000 produktów z cenami podanymi w lokalnej walucie i dostawą następnego dnia. 

Otwarcie w październiku nowego centrum telemarketingu i telesprzedaży w Krakowie zakończyło pierwszy etap działań, które mają zapewnić nowym i istniejącym klientom Farnell element14 z całego kontynentu obsługę najwyższej klasy w 22 europejskich językach.

Centrum stanowi część strategicznej inwestycji Farnell element14 i powstało z myślą o świadczeniu najwyższej jakości, wielokanałowych usług dostosowanych do potrzeb klientów.  Centrum działa w ścisłej współpracy z przedstawicielami handlowymi, działami obsługi klienta oraz zespołami e-commerce i marketingu sieci Farnell element14 w całej Europie.

Poza tym, klienci mają dostęp do globalnej społeczności element14 i wsparcia technicznego wykwalifikowanych doradców, a także do bezstronnych porad i kompleksowej pomocy z zakresu legislacji.

O autorze