Piąta rocznica działalności w Europie Wschodniej – ogromny rozwój RS

Trudno uwierzyć, że minęło jużpięć lat od rozpoczęcia działalności RS Components (RS) w Europie Wschodniej. Ciągle rosnąca liczba zadowolonych klientów stała się podstawą szybkiego rozwoju w Polsce, Czechach i na Węgrzech. Priorytety firmy nie zmieniły się od rozpoczęcia działalności — profesjonalna obsługa klienta, wysoka jakość usług oraz szeroka gama produktów, jak również rozwój konkurencyjnej cenowo oferty własnej marki RS.

Już od pierwszego roku działalności firma RS odnosiła wielkie sukcesy. Zespół firmy konsekwentnie realizował plan ciągłego rozwoju. W ciągu pięciu lat przychody firmy wzrosły dwunastokrotnie. Było to możliwe dzięki pozyskaniu około 15 tys. aktywnych klientów (wg stanu na koniec pierwszej połowy bieżącego roku obrotowego, do 30 września 2015 r.).

Taki wzrost nigdy nie jest dziełem przypadku. Firma przygotowała wyjątkową ofertę dla klientów, strony internetowe w trzech lokalnych językach i rozwiązania eProcurement zgodne z wysokimi standardami na całym świecie. Ponadto klienci cenią sobie wsparcie techniczne i usługę czatu na żywo. Profesjonalna obsługa klienta w RS jest bardzo wysoko oceniana w ankietach satysfakcji klienta. Zespół odpowiedzialny za kontakty z klientami w Europie Wschodniej wypada najlepiej w rankingach na tle całej Grupy Electrocomponents. Firma RS wyraźnie zaznacza swoją obecność w Europie Wschodniej. Na chwilę obecną w biurze RS w Warszawie  zespół ponad 50 pracowników wspiera klientów z Europy Wschodniej w ich językach ojczystych. Ogromnym atutem firmy jest szybka dostawa produktów już następnego dnia, a w Polsce i na Węgrzech nawet opcja bezpłatnej dostawy od zamówień w wysokości ponad 250 zł netto.

Codziennie realizowanych jest około 300 zamówień. Szeroki zakres usług i bogata gama aż 500 tys. produktów zapewniają firmie przewagę na rynku. Produkty oferowane przez RS pochodzą od ponad 2500 wiodących globalnych dostawców, ale asortyment jest także wzbogacany przez lokalnych dostawców. Do najlepiej sprzedających się produktów należą wyroby sygnowane własną marką RS Pro, na które składa się gama około 40 tys. produktów.

Wysoki poziom usług oraz sukces RS nie byłby możliwy bez zaangażowanego zespołu pracowników oraz lojalnych klientów. Firma RS w Europie Wschodniej jest dumna z tego, że tworzy warunki pracy zapewniające równowagę pomiędzy życiem zawodowym i rodzinnym.

W podziękowaniu za zaufanie i wsparcie okazane przez klientów w ciągu ostatnich lat firma RS Components przygotowała specjalną tygodniową akcję urodzinową – osoby, które złożą zamówienia od 3 lutego otrzymają prezent. Akcja obowiązuje do wyczerpania zapasów. Więcej informacji można uzyskać na stronie internetowej RS: pl.rs-online.com.

O autorze