Avnet rozpoczyna kampanię „Reach Further”

Firma Avnet rozpoczęła globalną kampanię marketingową „Reach Further”, obejmującą spójną strategię marketingową w mediach tradycyjnych i cyfrowych. Ma ona na celu wypromowanie nowej marki i zwiększenie rozpoznawalności wizualnej, która podkreśli rolę Avnet polegającą na ułatwianiu klientom rozwoju każdego dnia.  Hasło „Reach Further” opisuje, w jaki sposób Avnet pomaga zarówno najmniejszym, jak i największym firmom przejść płynnie od pomysłu do projektu i od prototypu do produkcji.

Zmienione zostało logo firmy – Avnet zastępuje kolor czerwony zielonym, co symbolizuje rozwój i istniejące możliwości.

Nowa strona internetowa firmy została zaprojektowana tak, aby ułatwić dostęp do informacji: poprawiono nawigację, bardziej przystępna jest stale wydłużająca się lista produktów oraz usług. Użytkownicy mogą teraz korzystać ze spójnego i prostego interfejsu zarówno podczas wyszukiwania nowych technologii, jak i aktywnych zakupów elementów elektronicznych.

Ponadto Avnet wprowadził nowy element graficzny „A-Frame”, który ma wzmocnić rozpoznawalność marki. Jest przeznaczony do podkreślania i zwracania uwagi na ważne wydarzenia.

Zmiana marki stanowi punkt kulminacyjny niedawnych strategicznych ruchów biznesowych (w tym niedawnego przejęcia Premier Farnell oraz Hackster.io) wykonanych w celu zwiększenia możliwości wsparcia dla twórców na etapie opracowywania koncepcji, projektowania i tworzenia prototypów. Uruchomiono także ostatnio portal internetowy Avnet MakerSource.io umożliwiający projektantom indywidualnym i start-upom uzyskanie dostępu do rozbudowanego ekosystemu najważniejszych zasobów, które są potrzebne do przekształcenia ich pionierskiej wizji w rzeczywisty produkt wprowadzony na rynek. Z kolei Avnet Innovation Lab działający przy Uniwersytecie Stanu Arizona zapewnia konsultacje biznesowe i finansowanie dla przedsiębiorców rozwijających nowe technologie, szczególnie nowe rozwiązania przyspieszające rozwój Internetu Przedmiotów (IoT).

Więcej informacji na temat strategii Avnet „Reach Further” i o samej firmie można uzyskać na stronie  www.avnet.com.

O autorze