LinkedIn YouTube Facebook
Szukaj

Newsletter

Proszę czekać.

Dziękujemy za zgłoszenie!

Wstecz
Aktualności

YAMAHA uruchamia salę do prezentacji online i narzędzia do zdalnego wsparcia technicznego

Jak informuje RENEX Group – dystrybutor YAMAHA SMT, dział Motor Europe SMT utworzył w swojej siedzibie głównej w Neuss w Niemczech salę do prezentacji online. Dzięki temu odwiedzający mogą z każdego miejsca w Europie, z własnego komputera zapoznawać się z najnowszymi technologiami i rozwiązaniami opracowanymi i dostarczanymi przez YAMAHA.

Ponadto YAMAHA uruchomiła usługę Cloud Service stworzoną w celu zapewniania zdalnego wsparcia technicznego i zwiększania wydajności dostarczonych urządzeń.

Prezentacje online są organizowane indywidualnie pod konkretne wymagania klienta i przesyłane w wysokiej jakości wideo. Usługa pozwala odwiedzającym odbyć wirtualny spacer i na żywo zapoznać się z najnowszymi funkcjami, konfiguracjami i procesami, takimi jak nadruk pasty lutowniczej, pick&place czy też inspekcja. Dzięki pełnej interakcji klient może przez cały czas zadawać pytania prowadzącym specjalistom.

Prezentacje mogą dotyczyć wszelkiej tematyki i zakresu interesującego klienta, obejmując np. nowe produkty czy wybrane szkolenia techniczne. Zapisów można dokonywać, kontaktując się z dowolnym lokalnym przedstawicielem lub agentem handlowym firmy YAMAHA.

„Nasza nowa interaktywna sala prezentacyjna pozwala nam na zaprezentowanie na rynku nowych, fascynujących technologii i rozwiązań, jak również rozszerzenie zakresu usług wsparcia technicznego, jakie możemy zaoferować klientom”, powiedział Ryosuke Nakamura, Dyrektor Oddziału Yamaha Motor Europe Robotics. „Te najnowocześniejsze udogodnienia online przyniosą klientom wymierne korzyści, w tym szybsze szkolenia, dłuższy czas działania i zwiększoną produktywność”.

Rozwiązania serwisowe Yamaha

Oprócz opisanych nowych pokazów i szkoleń online YAMAHA Service Solutions wprowadza nowe oprogramowanie YAMAHA Remote Support. Umożliwia ono serwisowi YAMAHA bezpieczne połączenie się ze sprzętem klienta bezpośrednio z punktu serwisowego w Neuss. Oprogramowanie synchronizuje interfejs klienta z pulpitem agenta i zapewnia narzędzia pozwalające na zdalną analizę danych urządzenia i szybkie rozwiązywanie problemów. Oprogramowanie obsługuje również czat, co pozwala na łatwą, bieżącą interakcję z serwisem.

Autor: RENEX