Firma Digi-Key udostępniła nowe funkcje narzędzia myLists usprawniające procedury zaopatrzenia.
Firma Digi-Key wprowadziła niedawno nowe funkcje na swojej platformie myLists pomagające inżynierom, projektantom i ich zespołom w procesie zamawiania. Wynika to z zaangażowania firmy w lepszą obsługę klientów i wspieranie współpracy w branży elektronicznej.
Nowe funkcje myLists bardziej niż kiedykolwiek ułatwiają proces zamawiania wszystkim zainteresowanym stronom na każdym etapie ich projektów. Nowa możliwość łatwego udostępniania list poprawi doświadczenia klientów od zakupów, przez wycenę, aż po zamawianie.
Przed udostępnieniem narzędzia myLists poszczególne etapy procesu były podzielone na różne usługi internetowe, co było nieco uciążliwe i czasochłonne. Utrudniało również terminowe składanie zamówień, a także zwiększało problem przerw w dostępności i frustrację między współpracownikami.
Współpraca jest łatwiejsza niż kiedykolwiek
Niedawno wprowadzona funkcja narzędzia myLists firmy Digi-Key usprawnia komunikację i współpracę między inżynierami a działem zakupów. W celu dotrzymania założeń budżetowych i terminów projektów współpraca ta musi przebiegać w jak najbardziej niezakłócony sposób. Nowa funkcja udostępniania list w narzędziu myLists rozwiązuje ten problem, sprowadzając współpracę między działem inżynierii i zakupów do kilku kliknięć.
Swobodne udostępnianie list
Firma Digi-Key dodała nowe, konfigurowalne uprawnienia administracyjne umożliwiające użytkownikom dzielenie się wykazami materiałów (BOM) zarówno z wewnętrznymi partnerami, jak i członkami zespołów zewnętrznych za pomocą kilku kliknięć. Każda osoba posiadająca link będzie mogła przeglądać udostępnioną listę, a po włączeniu uprawnień do edycji, również ją modyfikować.
Ten dodatek jest kluczowy do dalszych innowacji w przemyśle elektronicznym, ponieważ umożliwia twórcom o dowolnym poziomie umiejętności udostępnianie swoich list, uzyskiwanie informacji zwrotnych, zamawianie części i przekazywanie list innym członkom zespołu potrzebującym wglądu w listę BOM.
Nikt nie lubi ponownego wprowadzania informacji. Zajmuje to zbyt wiele czasu i jest frustrujące, a dodatkowo zwykły błąd ludzki może spowodować utratę danych. Możliwość udostępniania list materiałów pozwala inżynierom, projektantom i specjalistom ds. zaopatrzenia na przygotowywanie własnych list, porównywanie najlepszych opcji oraz przekształcanie ich w oferty i zamówienia bez niebezpieczeństwa utraty informacji. Zapewnia to wszystkim najbardziej aktualne dane i wgląd w postępy realizacji projektu, dzięki czemu współpraca pomiędzy inżynierami a resztą zespołu jest łatwiejsza niż kiedykolwiek.
Narzędzie myLists pozwala na więcej niż kiedykolwiek wcześniej
Dzięki pełnemu zestawowi funkcji ułatwiających ofertowanie, zamawianie i zarządzanie wykazami materiałów (BOM), narzędzie myLists jest bardziej wydajne niż kiedykolwiek.
Pełna lista funkcji narzędzia myList obejmuje:
- Zarządzanie BOM – udostępniaj członkom zespołów wybrane informacje dzięki nadawaniu uprawnień administracyjnych oraz opcji tylko do odczytu i edycji. Miej pewność, że wykaz materiałów (BOM) jest aktualny i śledzi dostępność towaru u dostawców. Dzięki zarządzaniu wersjami, kontroli nad pakietami i zatwierdzonym zamiennikom, zarządzanie listami nigdy nie było tak łatwe i bezbłędne. Łatwo minimalizuj luki, skracaj terminy i komunikuj się ze swoim zespołem.
- Cena i dostępność – aktualne dane dotyczące cen i dostępności każdego towaru umożliwiają dodawanie, zatwierdzanie i usuwanie pozycji z wykazu materiałów dwoma kliknięciami.
- Funkcje wyceny – utrzymuj swój budżet na stałym poziomie mimo niepewnej przyszłości, a także aktualizuj go dzięki funkcji wyceny pozwalającej na łatwe zablokowanie cen na 30 dni i odwoływanie się do niej w dowolnym momencie procesu zakupu.
- Kontrola pakietów – mnóż wartości z listy przez wybraną liczbę bez konieczności zmiany początkowych ilości w wykazie materiałów (BOM). Ułatwia to przeliczenie wykazu materiałów (BOM) wymaganego do budowy pojedynczego produktu na pełną produkcję.
- Preferencje listy – ustawiaj i zapisuj preferencje jako domyślne preferencje kolejnych list i automatycznie aktualizuj ilości lub typ opakowania oraz powiadomienia o oszczędnościach cenowych przy większych zamówieniach.
Połączenie tych możliwości w jednym miejscu – w narzędziu myLists firmy Digi-Key – chroni inżynierów przed utratą wykazów w trakcie realizacji projektu, pozwala na uzyskanie najlepszej ceny i wkładu współpracowników z zespołu oraz łatwiejsze zarządzanie całym procesem w celu dotrzymania wyznaczonych terminów.
Autorzy list mogą również łatwo wykonać ich kopie i przesłać je do współpracowników lub kontrahentów, co stanowi idealne rozwiązanie w przypadku współpracy publicznej lub chęci udostępnienia listy bez udzielania dostępu do oryginalnego dokumentu. Natomiast w przypadku udostępniania oryginału można zablokować uprawnienia administracyjne i zapewnić współpracownikom najnowsze aktualizacje w czasie rzeczywistym. Brak luk i pominiętych komunikatów – tylko najdokładniejsze informacje nieprzerwanie na wyciągnięcie ręki.
Narzędzie myLists firmy Digi-Key pozwala inżynierom, twórcom i projektantom na całym świecie skoncentrować się na innowacjach oraz współpracy z zespołami zakupowymi, jednocześnie dając nabywcom możliwość szybszego zabezpieczenia zapasów. Firma Digi-Key wierzy również, że współpraca jest kluczowa dla innowacji, dlatego też najnowsze funkcje usprawniają każdy etap procesu zaopatrzenia, pozwalając na przekierowanie ludzi do pracy nad etapami procesu o największym znaczeniu. Uproszczenie procesu zaopatrzenia pozwala każdej zainteresowanej stronie, indywidualnym twórcom czy fragmentom dużych organizacji na oszczędność pieniędzy i czasu potrzebnego na ukończenie projektu oraz spokojny sen ze świadomością, że każda zaangażowana osoba posiada wgląd w to, czego potrzebuje na każdym etapie.
Odkryj nowe i ulepszone narzędzie myLists i usprawnij swoje zaopatrzenie już dziś: www.digikey.com/mylists.